Marketing internetowy wywołuje mieszane odczucia
wśród potencjalnych klientów. Wiele powszechnie panujących opinii mija
się z prawdą, jednak niełatwo jest przekonać poszczególne grupy
odbiorców do zmiany sposobu myślenia. Poniżej przedstawiamy
najpopularniejsze mity marketingu internetowego, którym warto się bliżej przyjrzeć.
Każda strona internetowa pozwoli nam zaistnieć w sieci
Powyższa opinia jest popularna wśród wielu właścicieli stron internetowych, jednak mija się z prawdą. Posiadanie wartościowych materiałów nie przekona do regularnych odwiedzin, jeśli szata graficzna będzie odpychająca. Działa to również w drugą stronę - profesjonalnie wykonana strona nie ma szans w walce z konkurencją, jeśli nie dostarczy odbiorcy na bieżąco rzetelnych informacji. Duże znaczenie ma również styl, odpowiednie rozmieszczenie poszczególnych działów tematycznych, przemyślana kolorystyka, rozłożenie reklam na stronie oraz stopień interakcji z użytkownikiem.Klient jest najważniejszy
W przypadku marketingu internetowego ta zasada nie zawsze się sprawdza. Komunikacja z klientem, odpowiadanie na jego problemy czy potrzeby to istotna kwestia, jednak zależność nie musi być tożsama z podporządkowaniem. W tym przypadku zatem klient nie może być naszym panem lecz partnerem, który powinien rozumieć nasz punkt widzenia - np. w sytuacji pomyłki z naszej strony. Nie zawsze jednak tworzenie długoterminowych relacji musi być uproszczone, dlatego przedsiębiorca powinien czynić kroki w kierunku zwiększania atrakcyjności oferty - zwycięzcą w tym układzie powinny być obie strony.Polecamy : drukarki i kasy fiskalne
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz